Task 1: April 27th - April 30th
Listen to the story, read it, review / study the vocabulary and choose a part to read out loud. You may want to record it!!!
Escoita o diálogo, leo, repasa / estudia o vocabulario, e elixe unha parte para ler en voz alta. Tal vez che apeteza gravala e todo!!!
Today we focus on words that use some, any, no and every combined with body, one, thing and where. (indefinite pronouns)
Hoxe fixámonos en palabras que usan some, any, no e every unidas a body, one, thing e where.
Dialogue:
https://drive.google.com/file/d/1svukexw6TmhKTdF9f9iw4MlhP114L5yt/view?usp=sharing
Audio:
https://drive.google.com/file/d/1DR3xQXwCeFK0SZsJRQuN5obcYIb3c_yK/view?usp=sharing
Task 2: April 27th - April 30th
Find the indefinite pronouns and write the sentences where you see them.
Busca os pronomes / adverbios indefinidos e escribe as oracións nas que aparecen.
https://drive.google.com/file/d/1LlinZmEbNqTTKc_iglN4V1RK4Hj7jFg8/view?usp=sharing
Task 3: April 27th - April 30th
Sequencing: Write the sentences in the order in which they happen in the dialogue.
Escribe as oracións na orde en que suceden no diálogo.
https://drive.google.com/file/d/1xGTrdbwL_r0oaQXSfQvXDZTlclgb0QgF/view?usp=sharing
Answer key to tasks 2 and 3 - week April 20th-24th (solucionario)
Task 2:
https://drive.google.com/file/d/1S4BTLWECHnwTcqVSCugHW9CpIiydsG8r/view?usp=sharing
Task 3:
https://drive.google.com/file/d/1xd8jHeruM-uNuo1YLsVRe7UywwKTrmuh/view?usp=sharing
Ola!
A partir desta semana identificarei cada un dos traballos da semana como "Task 1", "Task 2" e "Task 3". Podedes facelos no día que vos tocaría inglés no cole ou cando teñades máis tempo. Iso sí: debedes entregalos antes de que remate o venres de cada semana.
Por outra banda, comprobariades que vos acheguei as solucións aos traballos postos a semana do 13-17 de abril (tédelas máis abaixo). Cada venres achegareivos as solucións aos traballos propostos.
Xa por último agradecervos a participación no Quizizz e o voso traballo!
Aquí vos vai o traballo desta semana:
Task 1: (April 20th - 24th, 2020)
Listen to the story, read it, review / study the vocabulary and choose a part to read out loud. You may want to record it!!!
Escoita a narración, lea, repasa / estudia o vocabulario, e elixe unha parte para ler en voz alta. Tal vez che apeteza gravala e todo!!!
Here is the story On the River:
https://drive.google.com/file/d/1CBBUogqqLhipwpe7OhOq_lVGQa1TVCfS/view?usp=sharing
Here is the audio to the story:
https://drive.google.com/file/d/1Ctkfd8joaj8O7Gvoohj8Bimz83HCW1J4/view?usp=sharing
Task 2: (April 20th - 24th, 2020)
Read the story again and answer the questions on the second page.
https://drive.google.com/file/d/1Exx5n07kLj0huUI79Mbf2h5ipAin1xx0/view?usp=sharing
Task 3: (April 20th - 24th, 2020)
Learn: Sometimes we communicate the same idea using different words.
Too and enough are words which can be used to do that. Check out the examples and try to complete the rest of the exercise.
Aprende: Ás veces comunicamos a mesma idea utilizando palabras distintas.
Too e enough (demasiado e bastante / suficiente(mente)) son palabras que se poden usar para facer iso. Fíxate nos exemplos e intenta completar o resto do exercicio.
https://drive.google.com/file/d/1LL-SQPJfGQuN_Mrf_axigAojl5u_b8UV/view?usp=sharing
6th A – (Tuesday April 14th, 2020)
6th A – (Tuesday April 14th, 2020)
https://quizizz.com/join?gc=304527
1.
Facede
clic no enlace de arriba. Se non, copiádeo e pegádeo no voso navegador.
2.
Na
casiña “introduce tu nombre” escribides o voso nome e primeiro apelido.
3.
Facedes
clic en “empezar juego”.
4.
Non
necesitades rexistrarvos; premede en “omitir por ahora”.
5.
Facedes
clic en “empezar”. Ledes e seleccionades as respostas correctas con respecto ao
que vedes en cada pregunta. Tedes un tempo limitado para responder cada unha.
6.
Ao
rematar podedes volver a xogar as veces que queirades ata que remate o prazo,
que para este xogo será o 20 de abril.
7.
Se
saídes e queredes volver a xogar noutro momento ou mesmo outro día, deberedes
aceptar a suxestión que vos fará para engadir un asterisco ao nome de
usuario/a.
6th B –
(Wednesday April 15th, 2020)
https://quizizz.com/join?gc=304527
1.
Facede
clic no enlace de arriba. Se non, copiádeo e pegádeo no voso navegador.
2.
Na
casiña “introduce tu nombre” escribides o voso nome e primeiro apelido.
3.
Facedes
clic en “empezar juego”.
4.
Non
necesitades rexistrarvos; premede en “omitir por ahora”.
5.
Facedes
clic en “empezar”. Ledes e seleccionades as respostas correctas con respecto ao
que vedes en cada pregunta. Tedes un tempo limitado para responder cada unha.
6.
Ao
rematar podedes volver a xogar as veces que queirades ata que remate o prazo,
que para este xogo será o 20 de abril.
7.
Se
saídes e queredes volver a xogar noutro momento ou mesmo outro día, deberedes
aceptar a suxestión que vos fará para engadir un asterisco ao nome de
usuario/a.
6th A/B (Friday
April 17th, 2020)
Repasamos os parentescos, o pasado continuo e regras con must e mustn't.
Review relatives, past continuous tense and rules with must and mustn't.
Atoparedes a ficha no enderezo seguinte:
https://drive.google.com/open?id=1axly4ILhX90SDnWywVTycSUo-uFb7ZAF
Answer key to the previous worksheet. / Solucións para o traballo escrito proposto. Podedes atopalas aquí:
https://drive.google.com/open?id=10G-nW0cQCE4Hy9DqXnMQrr2csIpoXAoK
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.